p  o  l  e  c  a  m   ↴




Przesieka i okolice

Zebrałem się i oto są srajfonowe ujęcia wielkanocnego miejsca odpoczynku jakim była w tym roku tytułowa Przesieka w Karkonoszach. Cudowne miejsce - spokój cisza - na bazę wypadową. Miejsce gdzie po powrocie masz spokój i żyjesz wspomnieniami i przeżyciami dnia dzisiejszego. I tym co możesz zobaczyć jutro. Nasza bazą stał się Ośrodek Wczasowy Kaliniec w Przesiece. Wybraliśmy domek Krasnal - miło i fajnie przygotowany. Jeśli jednak chcesz szukać dziury w całym na pewno ją znajdziesz ale nie o to chyba chodzi. Polecam - ja się nie zawiodłem. A jedzenie? Powiedziałbym że domowe - smaczne. A to się liczy kiedy chcesz odpocząć od szykowania sobie śniadania czy obiadu. No ale dość pisania. Oto widoki uchwycone nowym nabytkiem Xiaomi Redmi Note 2:



  

  



  

  

Pierwsze i ostatnie ujęcia to Dziurawa Skała w Podgórzynie - poniżej Przesieki w drodze na Jelenią górę. Obok (miejsce skąd robiłem "zdjęcia") parking ze stołem gdzie możemy cos niecoś skosztować (swojego) racząc się widokiem tej skały.

Reply to this post

Prześlij komentarz

Tu zaglądam




Free counters!